PRANEŠIMAS Dėl neįvykusio bendrijos narių susirinkimo ir numatomo šaukti pakartotinio narių susirinkimo


PRANEŠIMAS

Dėl neįvykusio bendrijos narių susirinkimo ir numatomo šaukti pakartotinio narių susirinkimo

2024-05-28

Vilnius

Informuojame, kad 2024 m. gegužės 27 d.,  18 val. sušauktas visuotinis 315 – osios garažų ir patalpų savininkų Bendrijos susirinkimas (toliau – Visuotinis susirinkimas), kuriame svarstyti klausimai kuriems yra reikalinga savininkų balsų dauguma (Bendrijos įstatų 43 p.) neįvyko, nes nesusirinko kvorumas, todėl neįvykus susirinkimui vadovaujantis Bendrijos įstatų 38 p. ne anksčiau kaip po 2 (dviejų) savaičių bus šaukiamas pakartotinis VISŲ GARAŽŲ IR PATALPŲ SAVININKŲ SUSIRINKIMAS.

Vadovaujantis Bendrijos įstatų 36 p. visiems garažų ir patalpų savininkams bus išsiųsti pranešimai su visa pakartotinio susirinkimo medžiaga registruotu paštu. Taip pat prašome visų elektroniniu paštu info@315bendrija.lt atsiųsti savo kontaktinius duomenis kuriais Jus informuotume apie susirinkimą.

Norintys būti valdybos nariu ar revizijos komisijos nariu savo kandidatūrą galite siųsti info@315bendrija.lt, tokiu būdu Jūs kaip kandidatas būsite įtrauktas ir visiems bus informuota kartu su siųstais pranešimais.

Pakartotinio visuotinio susirinkimo darbotvarkė:

Susirinkimo darbotvarkė:

  1. Balsų skaičiavimo komisijos išrinkimas;
  2. Visuotinio susirinkimo pirmininko išrinkimas;
  3. Visuotinio susirinkimo sekretoriaus išrinkimas;
  4. Darbotvarkės patvirtinimas;
  5. Valdybos nario išrinkimas;
  6. Revizijos komisijos rinkimai;
  7. Ginčus nagrinėjančio asmens rinkimai;
  8. Bendrijos įstatų naujos redakcijos patvirtinimas;
  9. Bendrijos narių ir jų atstovų sąrašo patvirtinimas;
  10. Revizijos ataskaita;
  11. Valdybos ataskaita;
  12. Dėl bendrijos lėšų būtiniesiems darbams atlikti;
  13. Dėl bendrijos patalpų bendro naudojimo plano ir tvarkos;
  14. Dėl sugedusio antro aukšto garažų elektroninių vartų;
  15. Dėl patalpų savininkų, kurių patalpos buvo užlietos;
  16. Dėl garažų savininkų, kurių patalpos buvo užlietos;
  17. Dėl savivaldybės sprendimo (įpareigojimo) atlikti darbus;
  18. Dėl kaupiamųjų lėšų surinkimo;
  19. Dėl planuojamų atlikti darbų;
  20. Dėl bendro ūkio priežiūros;
  21. Dėl kelio užkardos įrengimo patekimui į pirmo aukšto garažus;
  22. Dėl renovacijos ir rekonstrukcijos darbų;
  23. Dėl valymo paslaugų užsakymo;
  24. Dėl UAB Ekonovus ir jos darbuotojų atliekamų veiksmų;
  25. Dėl stebėjimo kamerų įrengimo;
  26. Dėl atliktų darbų;
  27. Dėl planuojamų atlikti darbų;
  28. Dėl buhalterinės apskaitos tvarkymo;
  29. Dėl skolų išieškojimo;
  30. Dėl sąskaitų teikimo tvarkos;
  31. Dėl paramos statuso gavimo ir bendrijai lėšų skyrimo. Paramos skyrimo per mano VMI;
  32. Kiti klausimai.

Bendrijos pirmininkas

Linas Lobeckis        


Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *